Blog

Zadbaj o ruch nie tylko z Google

Autor lbielawski 14 września, 2016 Marketing internetowy

Zleciłeś pozycjonowanie swojej strony internetowej wybranej firmie? Możesz spać spokojnie. Nie oznacza to jednak, że nie powinieneś robić absolutnie nic oprócz tego, co robią dla

Czytaj więcej

Nie trać (nie)swojego czasu

Autor lbielawski 24 sierpnia, 2016 Marketing internetowy

Planowanie zadań i organizacja czasu to zagadnienia, które zyskują popularność w bardzo szybkim tempie. Coraz większą wagę przykłada się do tego, aby pracować efektywnie,

Czytaj więcej

Dlaczego walka o ogólne frazy nie zawsze się opłaca?

Autor lbielawski 17 sierpnia, 2016 Google, SEO

Dojrzałeś już do decyzji o pozycjonowaniu swojej strony www? Gratulacje! To pierwszy krok do zwiększenia widoczności Twojej firmy w wyszukiwarce Google i zdobycia większej liczby klientów. Nie spoczywaj

Czytaj więcej

Budowanie wizerunku marki to nie tylko ładne zdjęcia na Facebooku i Instagramie

Autor lbielawski 10 sierpnia, 2016 Marketing internetowy

Zdarza się, że młode firmy (ale też doświadczone!) wkraczające do internetu uważają, że budowanie wizerunku marki to przede wszystkim dopieszczone graficznie posty na Facebooku. Duuużo postów.

Czytaj więcej

Martwy okres? To nie musi być stracony czas!

Autor lbielawski 03 sierpnia, 2016 Marketing internetowy

Spora część biznesów działa sinusoidalnie. W ciągu roku z łatwością można wskazać okresy wzmożonego ruchu i świetnej sprzedaży oraz te momenty, w których nie dzieje się zbyt wiele.

Czytaj więcej

Dlaczego obecność w różnych kanałach to dobra strategia?

Autor lbielawski 27 lipca, 2016 Marketing internetowy

Działania biznesowe, praktycznie w każdym obszarze, podobne są do naszych codziennych reakcji. Gdy kogoś poznajemy, potrzebujemy czasu, aby tę osobę poznać i jej zaufać. Tak samo jest

Czytaj więcej

Czy mała firma powinna dbać o swoją pozycję w internecie?

Autor lbielawski 13 lipca, 2016 SEO

Małe firmy często nie są świadome potencjału, który drzemie w kreowaniu obecności w internecie i możliwości jej dostosowania do własnych potrzeb. Nie chcą konkurować z liderami rynku ani portalami

Czytaj więcej

Bez pozycjonowania Twoja firma zniknie

Autor lbielawski 06 lipca, 2016 SEO

Budowanie marki bez pozycjonowania, czyli bez obecności w wyszukiwarce, to karkołomne zadanie. I opłacalne zazwyczaj tylko dla specyficznych, przede wszystkim kreatywnych, biznesów. Pamiętaj, że ludzie lubią Google.

Czytaj więcej

Czy warto inwestować w pozycjonowanie już na starcie?

Autor lbielawski 29 czerwca, 2016 SEO

Kiedy ruszasz z nowym biznesem, Twoja codzienna lista zadań pęka w szwach, a kolejka spraw do załatwienia zdaje się w ogóle nie mieć końca. To normalne. Gdy do tego

Czytaj więcej

Czy wysoka pozycja w Google pozwoli Ci spocząć na laurach?

Autor lbielawski 15 czerwca, 2016 Google, SEO

Czy będąc na szczycie wyszukiwarki Google możesz sobie odpuścić, a wszystko już samo dobrze się potoczy? Cóż, niestety nie. Wysoka pozycja na liście wyników

Czytaj więcej