Zleciłeś pozycjonowanie swojej strony internetowej wybranej firmie? Możesz spać spokojnie. Nie oznacza to jednak, że nie powinieneś robić absolutnie nic oprócz tego, co robią dla
Planowanie zadań i organizacja czasu to zagadnienia, które zyskują popularność w bardzo szybkim tempie. Coraz większą wagę przykłada się do tego, aby pracować efektywnie,
Dojrzałeś już do decyzji o pozycjonowaniu swojej strony www? Gratulacje! To pierwszy krok do zwiększenia widoczności Twojej firmy w wyszukiwarce Google i zdobycia większej liczby klientów. Nie spoczywaj
Zdarza się, że młode firmy (ale też doświadczone!) wkraczające do internetu uważają, że budowanie wizerunku marki to przede wszystkim dopieszczone graficznie posty na Facebooku. Duuużo postów.
Spora część biznesów działa sinusoidalnie. W ciągu roku z łatwością można wskazać okresy wzmożonego ruchu i świetnej sprzedaży oraz te momenty, w których nie dzieje się zbyt wiele.
Działania biznesowe, praktycznie w każdym obszarze, podobne są do naszych codziennych reakcji. Gdy kogoś poznajemy, potrzebujemy czasu, aby tę osobę poznać i jej zaufać. Tak samo jest
Małe firmy często nie są świadome potencjału, który drzemie w kreowaniu obecności w internecie i możliwości jej dostosowania do własnych potrzeb. Nie chcą konkurować z liderami rynku ani portalami
Budowanie marki bez pozycjonowania, czyli bez obecności w wyszukiwarce, to karkołomne zadanie. I opłacalne zazwyczaj tylko dla specyficznych, przede wszystkim kreatywnych, biznesów. Pamiętaj, że ludzie lubią Google.
Kiedy ruszasz z nowym biznesem, Twoja codzienna lista zadań pęka w szwach, a kolejka spraw do załatwienia zdaje się w ogóle nie mieć końca. To normalne. Gdy do tego
Czy będąc na szczycie wyszukiwarki Google możesz sobie odpuścić, a wszystko już samo dobrze się potoczy? Cóż, niestety nie. Wysoka pozycja na liście wyników