ŁADOWANIE...

Blog

Nie trać (nie)swojego czasu

Autor SeoFabryka Sierpień 24, 2016 Marketing internetowy

Planowanie zadań i organizacja czasu to zagadnienia, które zyskują popularność w bardzo szybkim tempie. Coraz większą wagę przykłada się do tego, aby pracować efektywnie,

Czytaj więcej

Dlaczego walka o ogólne frazy nie zawsze się opłaca?

Autor SeoFabryka Sierpień 17, 2016 Google, SEO

Dojrzałeś już do decyzji o pozycjonowaniu swojej strony www? Gratulacje! To pierwszy krok do zwiększenia widoczności Twojej firmy w wyszukiwarce Google i zdobycia większej liczby klientów. Nie spoczywaj

Czytaj więcej

Budowanie wizerunku marki to nie tylko ładne zdjęcia na Facebooku i Instagramie

Autor SeoFabryka Sierpień 10, 2016 Marketing internetowy

Zdarza się, że młode firmy (ale też doświadczone!) wkraczające do internetu uważają, że budowanie wizerunku marki to przede wszystkim dopieszczone graficznie posty na Facebooku. Duuużo postów.

Czytaj więcej

Martwy okres? To nie musi być stracony czas!

Autor SeoFabryka Sierpień 03, 2016 Marketing internetowy

Spora część biznesów działa sinusoidalnie. W ciągu roku z łatwością można wskazać okresy wzmożonego ruchu i świetnej sprzedaży oraz te momenty, w których nie dzieje się zbyt

Czytaj więcej

Dlaczego obecność w różnych kanałach to dobra strategia?

Autor SeoFabryka Lipiec 27, 2016 Marketing internetowy

Działania biznesowe, praktycznie w każdym obszarze, podobne są do naszych codziennych reakcji. Gdy kogoś poznajemy, potrzebujemy czasu, aby tę osobę poznać i jej zaufać.

Czytaj więcej

Czy mała firma powinna dbać o swoją pozycję w internecie?

Autor SeoFabryka Lipiec 13, 2016 SEO

Małe firmy często nie są świadome potencjału, który drzemie w kreowaniu obecności w internecie i możliwości jej dostosowania do własnych potrzeb. Nie chcą konkurować z liderami rynku ani

Czytaj więcej

Bez pozycjonowania Twoja firma zniknie

Autor SeoFabryka Lipiec 06, 2016 SEO

Budowanie marki bez pozycjonowania, czyli bez obecności w wyszukiwarce, to karkołomne zadanie. I opłacalne zazwyczaj tylko dla specyficznych, przede wszystkim kreatywnych, biznesów. Pamiętaj, że ludzie lubią Google.

Czytaj więcej

Czy warto inwestować w pozycjonowanie już na starcie?

Autor SeoFabryka Czerwiec 29, 2016 SEO

Kiedy ruszasz z nowym biznesem, Twoja codzienna lista zadań pęka w szwach, a kolejka spraw do załatwienia zdaje się w ogóle nie mieć końca. To normalne. Gdy do tego

Czytaj więcej

Czy wysoka pozycja w Google pozwoli Ci spocząć na laurach?

Autor SeoFabryka Czerwiec 15, 2016 Google, SEO

Czy będąc na szczycie wyszukiwarki Google możesz sobie odpuścić, a wszystko już samo dobrze się potoczy? Cóż, niestety nie. Wysoka pozycja na liście wyników

Czytaj więcej

Lokalnie znaczy gorzej?

Autor SeoFabryka Czerwiec 08, 2016 SEO

Byłoby świetnie, gdyby Twoja firma była znana na całym świecie! Niestety, rzeczywistość nie dla każdego okazuje się taka różowa. W momencie, gdy Twoja firma jest

Czytaj więcej