Google Ads (dawniej Google AdWords) to system reklamowy firmy Google, który pozwala szybko dotrzeć do użytkownika docelowego. Jest to obecnie najbardziej rozbudowany oraz najpowszechniej stosowany system reklamowy w Internecie. Oferuje szereg możliwości i dzięki swojemu zasięgowi pozwala każdemu reklamodawcy wybrać najodpowiedniejszą formę reklamy.
W Google Ads możemy wybrać spośród kilku głównych rodzajów promocji:
Kampanie reklamowe z wykorzystaniem Google Ads cechują się wieloma zaletami co czyni je jedną z najlepszych form promocji w Internecie. Główne pozytywy płynące z jej użycia to:
W Google Ads budżet określasz Ty ile chcesz przeznaczyć na reklamę. Fundusze wydajesz na kampanie na Twoim koncie. Najpopularniejszym sposobem rozliczenia jest reklama typu Pay Per Click (PPC), w której płacisz jedynie za kliknięcia w Twoje reklamy. Posiada on wiele zalet:
Innymi, mniej popularnymi modelami są: