Zleciłeś pozycjonowanie swojej strony internetowej wybranej firmie? Możesz spać spokojnie. Nie oznacza to jednak, że nie powinieneś robić absolutnie nic oprócz tego, co robią dla Ciebie profesjonaliści.
Samodzielnie możesz zadbać o te najbardziej ludzk ie czynniki, które mogą wzmocnić ruch w Twojej witrynie. A przede wszystkim możesz pomyśleć o osobach odwiedzających Twój serwis, jak o znajomych, którzy mogą przyprowadzić kolejne zaciekawione Twoją działalnością osoby. Bądź otwarty również na te jednostki, które trafią do Ciebie zupełnie przypadkowo. Staraj się traktować wszystkich tak samo dobrze.
To w ludziach odwiedzających Twoją stronę internetową drzemie największa moc sprawcza. Jeśli zadbasz o ich dobre wrażenia, możesz liczyć na siłę rekomendacji i poleceń. Pamiętaj, że w niektórych branżach to podstawowa forma pozyskiwania zamówień i najlepsze źródło potencjalnych kandydatów do podpisania umów handlowych.
Możesz też pójść krok dalej i aktywnie zachęcać swoich użytkowników do dzielenia się wiedzą na temat Twojej firmy i świadczonych przez Ciebie usług. W takiej sytuacji powinieneś jednak dać im coś w zamian. Pomyśl o ciekawym programie lojalnościowym lub partnerskim. Zastanów się, jaka wartość będzie najbardziej pociągać klientów – zniżka na kolejne zakupy, premia finansowa a może gadżety niekoniecznie związane z Twoją branżą?
Rozmawiaj z osobami, które trafiają na Twoją stronę internetową i śledź ich zachowanie. Dzięki temu zyskasz wiedzę, której wykorzystanie zaprocentuje w przyszłości. Pewnie, możesz opierać na różnych badaniach i publikacjach znalezionych w sieci, ale to Twoje podwórko jest najważniejsze. Nigdzie indziej nie zdobędziesz tak precyzyjnych i cennych informacji.