Zadbaj o ruch nie tylko z Google

Kategoria: Marketing internetowy Autor: lbielawski 14 września, 2016

Zleciłeś pozycjonowanie swojej strony internetowej wybranej firmie? Możesz spać spokojnie. Nie oznacza to jednak, że nie powinieneś robić absolutnie nic oprócz tego, co robią dla Ciebie profesjonaliści.

Samodzielnie możesz zadbać o te najbardziej ludzk ie czynniki, które mogą wzmocnić ruch w Twojej witrynie. A przede wszystkim możesz pomyśleć o osobach odwiedzających Twój serwis, jak o znajomych, którzy mogą przyprowadzić kolejne zaciekawione Twoją działalnością osoby. Bądź otwarty również na te jednostki, które trafią do Ciebie zupełnie przypadkowo. Staraj się traktować wszystkich tak samo dobrze.

To w ludziach odwiedzających Twoją stronę internetową drzemie największa moc sprawcza. Jeśli zadbasz o ich dobre wrażenia, możesz liczyć na siłę rekomendacji i poleceń. Pamiętaj, że w niektórych branżach to podstawowa forma pozyskiwania zamówień i najlepsze źródło potencjalnych kandydatów do podpisania umów handlowych.

Możesz też pójść krok dalej i aktywnie zachęcać swoich użytkowników do dzielenia się wiedzą na temat Twojej firmy i świadczonych przez Ciebie usług. W takiej sytuacji powinieneś jednak dać im coś w zamian. Pomyśl o ciekawym programie lojalnościowym lub partnerskim. Zastanów się, jaka wartość będzie najbardziej pociągać klientów – zniżka na kolejne zakupy, premia finansowa a może gadżety niekoniecznie związane z Twoją branżą?

Rozmawiaj z osobami, które trafiają na Twoją stronę internetową i śledź ich zachowanie. Dzięki temu zyskasz wiedzę, której wykorzystanie zaprocentuje w przyszłości. Pewnie, możesz opierać na różnych badaniach i publikacjach znalezionych w sieci, ale to Twoje podwórko jest najważniejsze. Nigdzie indziej nie zdobędziesz tak precyzyjnych i cennych informacji.