ŁADOWANIE...

Oferta w 24 godziny*

Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności.


SeoFabryka – profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych

Szukasz firmy, która w sposób kompleksowy obsłuży Twoją firmę w Internecie? Dobrze trafiłeś. SeoFabryka to zespół specjalistów, który od lat zajmuje się pozycjonowaniem stron internetowych oraz realizacją kampanii w ramach Google Ads (dawniej Google Adwords). Nie masz strony internetowej lub potrzebujesz nowej, aby skutecznie realizować działania w Internecie? Pomożemy Ci stworzyć serwis, który przyciągnie klientów i pozwoli zwiększyć widoczność Twojej firmy w Internecie.

Jak działamy?

Wycena
Audyt
Optymalizacja
Pozyskiwanie linków
Analityka

Wycena

Na etapie wyceny sprawdzimy najważniejsze elementy, które pomogą ją rzetelnie wykonać:

  • analiza konkurencji,
  • budżet potrzebny na wykonanie prac,
  • oszacujemy czas w jakim uda się osiągnąć satysfakcjonujące efekty.

Audyt

Przed rozpoczęciem działań przeprowadzimy analizę stanu Twojej witryny. Sprawdzimy co należy poprawić. Do najważniejszych elementów należą:

  • widoczność strony,
  • elementy HTML,
  • szybkość ładowania strony,
  • treść,
  • i wiele więcej…

Optymalizacja

Przygotujemy dla Ciebie zalecenie optymalizacyjne. W zależności od ustaleń oraz możliwości wprowadzimy je samodzielnie lub przekażemy listę rzeczy do wykonania.

Pozyskiwanie linków

Po wprowadzeniu zaleceń optymalizacyjnych pozycjonowanie wchodzi w fazę pozyskiwania linków. Tutaj również analizujemy konkurencję i dopasowujemy działania do Twojej niszy:

  • fora,
  • blogi,
  • artykuły sponsorowane,
  • katalogi i wizytówki firmowe.

Analityka

Okresowo analizujemy wyniki naszych działań. Codziennie sprawdzamy pozycje Twojej strony. W dłuższych interwałach czasowych sprawdzamy:

  • ruch organiczny,
  • widoczność na słowa kluczowe spoza umowy,
  • widoczność konkurencji.

Pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron internetowych czyli SEO (Search Engine Optimization) to działania mające na celu zwiększyć widoczność serwisu w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania. Na pozycjonowanie składa się optymalizacja strony oraz pozyskiwanie linków zewnętrznych, które prowadzą do serwisu. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom i ich odpowiedniemu wdrożeniu pozycjonowanie możemy zapewnić Ci szereg korzyści:

  • zwiększenie widoczności Twojej marki w Internecie
  • zwiększenie ruchu na stronie internetowej
  • zwiększenie zapytań klientów w Twojej branży
  • zwiększenie sprzedaży w przypadku sklepów internetowych

Czym są wyniki organiczne?

Wyniki organiczne to bezpłatne wyniki wyszukiwania (SERP), które pojawiają się po wpisaniu danej frazy. O kolejności wyświetlanych adresów decyduje algorytm wyszukiwarki, którego zadaniem jest wyświetlić jak najbardziej trafne wyniki na dane zapytanie. Aby znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania należy podjąć konkretne działania związane z pozycjonowaniem strony internetowej.

Optymalizacja

Nasi specjaliści zadbają o to, aby odpowiednio przygotować Twoją stronę i zoptymalizować jej kluczowe elementy. Jest to podstawa, która jest pierwszym etapem pozycjonowanie strony internetowej. Na proces optymalizacji składają się takie elementy jak między innymi stworzenie odpowiedniej unikatowej treści na Twoją stronę, zadbanie o techniczne aspekty jej funkcjonowania oraz wdrożenie linkowania wewnętrznego.

Link building

Budowanie dobrej jakości linków zewnętrznych do Twojej strony jest etapem, którego nie można pominąć jeśli oczekuje się odpowiednich rezultatów. Nasi pracownicy, dzięki analizie konkurencji wybiorą najlepsze miejsca, w których warto zamieścić link do Twojego serwisu.

Dlaczego my ?

Widoczne efekty

Dysponujemy wieloma przykładami udanych, długofalowych działań zarówno w wynikach organicznych jak i w kampaniach reklamowych.

Sprawdzone metody

Ciągle dostosowujemy metody naszej pracy do obecnych wymagań algorytmu. Stale zwiększamy swoje kompetenecje, aby osiągąć zadwoalające efekty.

Analiza

Dokładanie analizujemy stan Twojej witryny, konkurencję oraz dotychczasowe działania.

Doświadczeni pracownicy

Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w pozycjonowaniu oraz optymalizacji stron, a także w prowadzeniu kampanii Adwords.

Bezproblemowy kontakt

Zawsze możesz się z nami skontaktować, aby uzyskać odpowiedź na nurtujące Cię pytania. Udzielimy wyczerpujących odpowiedzi po kontakcie z naszym działem technicznym.

Masz pytania ?

Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego. Z chęcią udzielimy wyczerpujących odpowiedzi.

Cena pozycjonowania – co ma na nią wpływ?

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie strony nie ma niestety jednoznacznej odpowiedzi. Jest to zależne od wielu czynników i dopiero poznanie konkretnego serwisu oraz wykonanie odpowiedniej analizy pozwoli oszacować nakłady pieniężne jakie będzie trzeba ponieść.

Usługi pozycjonowania w naszej firmie

Abonament:

już od 300zł

Hybryda:

płacisz niewielka opłatę abonamentową, resztę za wyniki

Audyt:

już od 2000 zł

Cena pozycjonowania zależy przede wszystkim od:

  • rodzaju strony – inne działania podejmuje się przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, inne przy prostej, lokalnej stronie firmowej, a jeszcze inne przy dużych serwisach informacyjnych,
  • konkurencji – im bardziej konkurencyjna branża tym docelowy koszt pozycjonowania będzie większy. Również czas oczekiwania na efekty w przypadku trudniejszych przypadków będzie dłuższy. Otoczenie w jakim się poruszamy ma kluczowy wpływ na to jaka będzie cena usługi,
  • kondycja i historia strony – w zależności od tego jakie działania były podejmowane w przeszłości cena może być różna. Serwis z rozbudowaną treścią nie musi ponosić dodatkowych kosztów związanych z jej napisaniem i publikacją. Z kolei strony posiadające dużą ilość linków do nich prowadzących w przyszłości będą musiały w nie mniej zainwestować. Zrozumiałe jest, że dla nowych serwisów cena może być wyższa – wszystkie te nakłady dopiero trzeba ponieść. Zwłaszcza koszt pozycjonowania sklepów internetowych w pierwszy okresie będzie znacznie przewyższał przychody z tego kanału.

Każda wycena powinna uwzględniać te czynniki i dopiero wtedy można przedstawić Klientowi uczciwą ofertę.

Co jest głównym kosztem w pozycjonowaniu?

Na koszty pozycjonowania stron i co za tym idzie cenę końcową dla Klientów składają się przede wszystkim:

  • audyt SEO – zazwyczaj wyceniany jest jako osobna usługa, jednak koszt audytu powinien być uwzględniony przy podpisywaniu umowy. Nie każda strona wymaga jednak rozbudowanego audytu. Czy będzie trzeba ponieść taki koszt powinna zdecydować agencja,
  • treść na stronie – przygotowanie dobrej treści wymaga pracy copywriterów, która oczywiście kosztuje. Często Klienci wolą sami przygotować teksty na swoją stronę, w takim przypadku agencja SEO będzie pełnić jedynie rolę konsultanta,
  • linki zewnętrzne – linki nadal są jednym z ważniejszych składników algorytmu. To właśnie koszt ich pozyskiwania wzrósł w ostatnich latach najbardziej. Algorytm zdecydowanie bardziej stawia na ich jakość, a nie ilość. Zdobycie takich linków wiąże się jednak z wysoką ceną,
  • optymalizacja – po przygotowaniu zaleceń należy wdrożyć optymalizację na stronę. Jest to dodatkowy koszt jaki ponosi agencja lub firma, do której należy strona,
  • analiza – praca analityków monitorujących efekty i przedstawiających analizy.

Czy istnieje cennik usług pozycjonowania?

Przygotowanie cennika pozycjonowania jest możliwe jednak najczęściej jest on oparty o kilka prostych metryk, które bardzo rzadko oddają rzeczywisty koszt. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem przygotowują takie cenniki, aby szybciej wyceniać usługi. Jak jednak staraliśmy się wykazać nie da się tego zrobić za pomocą kilku prostych metryk, ponieważ są obarczone zbyt dużym błędem. Dopiero dokładna analiza strony oraz konkurencji pozwoli na prawidłową wycenę. Dlaczego to takie ważne? Niedoszacowanie umowy uniemożliwia osiągnięcie zadowalających efektów i przekłada się na stratę czasu oraz pieniędzy Twojej firmy!

Usługi pozycjonowania w naszej firmie

Abonament:

już od 300zł

Hybryda:

płacisz niewielka opłatę abonamentową, resztę za wyniki

Audyt:

już od 2000 zł

Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną wycenę!

FAQ

W jaki sposób zamówić wycenę?

Wystarczy napisać do nas za pomocą formularza kontaktowego lub skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem (58) 58 58 701. Przeanalizujemy Twoją stronę oraz przygotujemy dla Ciebie najlepsze rozwiązanie z zakresu pozycjonowania lub Google Ads.

Kto przeprowadza optymalizację?

W zależności od zakresu prac optymalizację wykonujemy w naszej firmie lub przygotowujemy odpowiedni dokument z zaleceniami do wdrożenia. Przed pozycjonowaniem należy przygotować również odpowiednie treści – tutaj również zakres ich przygotowania z naszej strony ustalamy bezpośrednio z Klientem.

Czy muszę udostępniać dane do strony?

Jeśli mamy samodzielnie przeprowadzić optymalizację konieczne będzie przesłanie nam dostępów. Możemy jednak przesłać zalecenia, które zostaną wdrożone po stronie Klienta.

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Wszystko zależy od konkurencji oraz tego jaką historie posiada Państwa strona. Jeśli serwis posiada silną konkurencją z kilkuletnią obecnością w Internecie nadrobienie różnic może zająć trochę czasu. Nie da się, więc jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie – każdy przypadek jest inny.

Ile kosztuje pozycjonowanie?

Pytanie to jest ściśle powiązane z powyższym. Na cenę pozycjonowania składa się czas pracy przy optymalizacji strony oraz koszt jaki będzie trzeba ponieść, aby pozyskać wartościowe linki zewnętrzne. Ponownie dużo zależy od otoczenia oraz z jakimi serwisami przyjdzie nam rywalizować. Aby poznać wycenę najlepiej się z nami skontaktować.

Kto wybiera frazy do pozycjonowania?

Przy każdej wycenie przeprowadzamy analizę słów kluczowych i wybieramy te, które będą najkorzystniejsze. Jesteśmy jednak otwarci na propozycje i sugestie Klientów.

Ile wybrać fraz?

Ilość fraz wybranych do pozycjonowania zależy od skali biznesu oraz rodzaju usługi. Zazwyczaj lepiej skupić się na większej ilości ze względu na dywersyfikację oraz różny czas potrzebny na wypozycjonowanie danego słowa. Odpowiednia kombinacja mniej i bardziej konkurencyjnych fraz pozwoli na osiągnięcie lepszych efektów.

Czy mogę samodzielnie wprowadzać zmiany na stronie?

Tak, w przypadku gdy nie chcesz nam udostępnić danych do Twojej strony w celu wprowadzenia zaleceń optymalizacyjnych możesz je wprowadzić samodzielnie.