Blog Seofabryka.pl

Jak i po co sprawdzić historię domeny?

Kupując nową domenę zazwyczaj zwracamy uwagę na to, by jak najbardziej oddawała profil naszej działalności, zawierała nazwę firmy lub była łatwa do zapamiętania. Jest to jednak jedynie część elementów do prześwietlenia, jakie powinny się znaleźć na naszej liście. Warto przyjrzeć się nowej domenie bliżej, aby nie okazało się, że kupiliśmy domenę z nieciekawą historią, która […]

Optymalizacja obrazków na stronie www

Jest co najmniej kilka powodów, dla jakich warto jest włożyć nieco trudu w zoptymalizowanie zdjęć zanim umieści się je na stronie internetowej. Pierwszym jest wygoda i komfort użytkownika, który trafi na naszą witrynę – nie każmy mu czekać i tracić czasu na załadowanie zdjęć, ponieważ najprawdopodobniej i tak nie doceni ich jakości. Drugi powód, to […]

Co możesz zrobić sam, by wspomóc pozycjonowanie

Przedsiębiorcy coraz chętniej powierzają pozycjonowanie strony internetowej w ręce profesjonalnych agencji, sami poświęcając uwagę sprawom biznesu. Jest to słuszny podział zadań, zwłaszcza, że konkurencji właściwie w każdej branży ciągle przybywa, a Google sukcesywnie podkręca wymogi wobec witryn. Jest jednak pewna pula zadań, które warto wykonywać samodzielnie – w myśl zasady, że jestem najlepszym ekspertem w […]

Daj się odszukać na mapie Google!

Coraz więcej firm można znaleźć na mapach Google. I nie jest to dziełem przypadku. Dzięki poprawnie dodanej wizytówce klienci szybciej i łatwiej trafią do Twojej siedziby. Do założenia wizytówki wystarczy konto Google oraz adres, z którego będziesz mógł odebrać pocztówkę z kodem PIN. Poniżej krótka instrukcja. Zobacz jakie to proste. Wchodzimy na adres: https://www.google.pl/intl/pl_pl/business/ Logujemy […]

WE love Marketing & Social Media – krótka relacja z konferencji

I LOVE Marketing & Social Media, czyli dwa dni mocno naszpikowane merytorycznymi prezentacjami ze świata, w którym również żyje również nasza firma. Początek marca (1-2.03.2017) stał więc w Warszawie pod znakiem marketingu! To miejsce, w którym każdy marketer po prostu musiał się znaleźć. Zgodnie z koncepcją każda prezentacja nie mogła przekraczać 18 minut. I był […]

Phantom– odsłona piąta

Już piąty raz Google uraczył nas aktualizacją o nazwie Phantom. Ostatnie tak poważne aktualizacje miały miejsce w lipcu 2016 roku. Oczywiście w branży SEO zapanował niemały chaos. Pozycjonerzy zadają sobie pytanie o schemat algorytmu, szczególnie, że spadki i wzrosty nie dawały początkowo żadnego tropu – były losowe. Czego dotyczyła aktualizacja Prognozy pokazują, że należy zwrócić uwagę […]

Czy pozycjonowanie bloga jest możliwe?

W sieci jak grzyby po deszczu rosną kolejne blogi. Blogowanie stało się nie tylko modą, ale także stylem życia i skutecznym sposobem na biznes płynący z pasji. Okazuje się jednak, że nie zawsze ciekawe treści wystarczą, by zdobyć odbiorcę. Wielu blogerów idzie więc o krok dalej i próbuje sztuczek typowych dla SEO. Jakie to sztuczki? […]

Czy warto założyć sklep na Facebooku?

W poprzednim roku na Facebooku pojawiła się możliwość wprowadzenia do swojego firmowego profilu sekcji Sklep. Mało tego! Gigant mediów społecznościowych powoli wdraża także opcję prezentowania produktu na wzór oznaczania ludzi na zdjęciach. To ogromny krok w przód, który może realnie przełożyć się na zyski! Dodanie narzędzia jest całkowicie bezpłatne. Facebook nie pobiera prowizji od sprzedaży. […]