Blog Seofabryka.pl

WE love Marketing & Social Media – krótka relacja z konferencji

I LOVE Marketing & Social Media, czyli dwa dni mocno naszpikowane merytorycznymi prezentacjami ze świata, w którym również żyje również nasza firma. Początek marca (1-2.03.2017) stał więc w Warszawie pod znakiem marketingu! To miejsce, w którym każdy marketer po prostu musiał się znaleźć. Zgodnie z koncepcją każda prezentacja nie mogła przekraczać 18 minut. I był […]

Phantom– odsłona piąta

Już piąty raz Google uraczył nas aktualizacją o nazwie Phantom. Ostatnie tak poważne aktualizacje miały miejsce w lipcu 2016 roku. Oczywiście w branży SEO zapanował niemały chaos. Pozycjonerzy zadają sobie pytanie o schemat algorytmu, szczególnie, że spadki i wzrosty nie dawały początkowo żadnego tropu – były losowe. Czego dotyczyła aktualizacja Prognozy pokazują, że należy zwrócić uwagę […]

Czy pozycjonowanie bloga jest możliwe?

W sieci jak grzyby po deszczu rosną kolejne blogi. Blogowanie stało się nie tylko modą, ale także stylem życia i skutecznym sposobem na biznes płynący z pasji. Okazuje się jednak, że nie zawsze ciekawe treści wystarczą, by zdobyć odbiorcę. Wielu blogerów idzie więc o krok dalej i próbuje sztuczek typowych dla SEO. Jakie to sztuczki? […]

Czy warto założyć sklep na Facebooku?

W poprzednim roku na Facebooku pojawiła się możliwość wprowadzenia do swojego firmowego profilu sekcji Sklep. Mało tego! Gigant mediów społecznościowych powoli wdraża także opcję prezentowania produktu na wzór oznaczania ludzi na zdjęciach. To ogromny krok w przód, który może realnie przełożyć się na zyski! Dodanie narzędzia jest całkowicie bezpłatne. Facebook nie pobiera prowizji od sprzedaży. […]

SEO w pojęciach, czyli krótki poradnik dla początkujących: narzędzia

Dziś przedstawimy Wam kilka narzędzi, które pomagają nie tylko pozycjonować stronę, ale także poznać konkurencję oraz wybrać najlepsze słowa kluczowe, dzięki którym Wasza strona trafi wprost w ręce klientów. Google Analytics To narzędzie przedstawiające bardzo szczegółowe statystyki, dotyczące naszej strony. Pozwala na analizę ruchu na witrynie. Program jest całkowicie darmowy i bardzo przydatny w procesie […]

Ważne zmiany w Google dotyczące certyfikatu SSL

certyfikat ssl google

Niezabezpieczone pobieranie haseł będzie powodować wyświetlanie w przeglądarce Chrome w wersji 56 ostrzeżeń dla strony internetowej. Wraz z nowym rokiem w narzędziu Google Search Console pojawiła się nowa wiadomość od Google: „Od stycznia 2017 roku w przeglądarce Chrome (w wersji 56 i nowszych) strony internetowe, które zawierają formularze do wprowadzania haseł lub numerów kart kredytowych, […]

SEO w pojęciach, czyli krótki poradnik dla początkujących: atrybuty

Kolejna odsłona naszej nowej serii, pomagającej zrozumieć nawet najtrudniejsze tajniki SEO. Dziś zaprezentujemy tzw. atrybuty. Atrybut nadaje danej części strony określoną właściwość. My dziś skupimy się na czterech elementach.   ALT Absolutny must have do optymalizacji obrazków na stronie. Roboty Google to wytrawni czytelnicy i nie są jeszcze na tyle zdolne, by interpretować obrazki. Warto […]

SEO w pojęciach, czyli krótki poradnik dla początkujących: meta tagi

Twoja strona jest pozycjonowana, a Ty gubisz się w gąszczu niezrozumiałych pojęć? SEO w pojęciach to seria, dzięki której będziesz miał większą świadomość działań firmy pozycjonerskiej. Ruszamy z pierwszą odsłoną naszej nowej serii! Dziś na ruszt rzucamy pojęcia związane z meta tagami. Co to właściwie jest? Z pewnością spotkał je każdy, choć w niewielkim stopniu […]