Blog Seofabryka.pl

Powiadomienie o zabezpieczeniu stron SSL znika z Chrome

23 maja 2018

Według doniesień od wersji Chrome 69, która ma pojawić się w okolicach września znikną powiadomienia o zabezpieczeniu strony przez protokół HTTPS. Co to oznacza? Obecnie wszystkie strony, które posiadają prawidłowy wdrożony certyfikat SSL są oznaczane jako zaufane za pomocą zielonej kłódki i komunikatu, że strona jest bezpieczna. Co daje SSL? Wszystkie dane przesyłane na stronie […]

Mobile-first index – zmiany w budowaniu rankingu Google rozpoczęte

4 grudnia 2017

Specjaliści SEO, marketingowcy i administratorzy stron po zapowiedzi wprowadzenia nowego algorytmu, zostali postawieni w stan najwyższej gotowości. Ma to być największa zmiana w historii w budowaniu rankingów  w wyszukiwarce Google. Gary Illyes, analityk Google, oznajmił, że proces wdrażania nowego algorytmu został już rozpoczęty. Google zaskoczyło jak zima kierowców Początkowo Google zapowiadało, ze zmiany zostaną wprowadzone […]

Jak i po co sprawdzić historię domeny?

2 sierpnia 2017

Kupując nową domenę zazwyczaj zwracamy uwagę na to, by jak najbardziej oddawała profil naszej działalności, zawierała nazwę firmy lub była łatwa do zapamiętania. Jest to jednak jedynie część elementów do prześwietlenia, jakie powinny się znaleźć na naszej liście. Warto przyjrzeć się nowej domenie bliżej, aby nie okazało się, że kupiliśmy domenę z nieciekawą historią, która […]

Optymalizacja obrazków na stronie www

26 lipca 2017

Jest co najmniej kilka powodów, dla jakich warto jest włożyć nieco trudu w zoptymalizowanie zdjęć zanim umieści się je na stronie internetowej. Pierwszym jest wygoda i komfort użytkownika, który trafi na naszą witrynę – nie każmy mu czekać i tracić czasu na załadowanie zdjęć, ponieważ najprawdopodobniej i tak nie doceni ich jakości. Drugi powód, to […]

Co możesz zrobić sam, by wspomóc pozycjonowanie

19 lipca 2017

Przedsiębiorcy coraz chętniej powierzają pozycjonowanie strony internetowej w ręce profesjonalnych agencji, sami poświęcając uwagę sprawom biznesu. Jest to słuszny podział zadań, zwłaszcza, że konkurencji właściwie w każdej branży ciągle przybywa, a Google sukcesywnie podkręca wymogi wobec witryn. Jest jednak pewna pula zadań, które warto wykonywać samodzielnie – w myśl zasady, że jestem najlepszym ekspertem w […]

Daj się odszukać na mapie Google!

13 lipca 2017

Coraz więcej firm można znaleźć na mapach Google. I nie jest to dziełem przypadku. Dzięki poprawnie dodanej wizytówce klienci szybciej i łatwiej trafią do Twojej siedziby. Do założenia wizytówki wystarczy konto Google oraz adres, z którego będziesz mógł odebrać pocztówkę z kodem PIN. Poniżej krótka instrukcja. Zobacz jakie to proste. Wchodzimy na adres: https://www.google.pl/intl/pl_pl/business/ Logujemy […]

WE love Marketing & Social Media – krótka relacja z konferencji

8 marca 2017

I LOVE Marketing & Social Media, czyli dwa dni mocno naszpikowane merytorycznymi prezentacjami ze świata, w którym również żyje również nasza firma. Początek marca (1-2.03.2017) stał więc w Warszawie pod znakiem marketingu! To miejsce, w którym każdy marketer po prostu musiał się znaleźć. Zgodnie z koncepcją każda prezentacja nie mogła przekraczać 18 minut. I był […]

Phantom– odsłona piąta

22 lutego 2017

Już piąty raz Google uraczył nas aktualizacją o nazwie Phantom. Ostatnie tak poważne aktualizacje miały miejsce w lipcu 2016 roku. Oczywiście w branży SEO zapanował niemały chaos. Pozycjonerzy zadają sobie pytanie o schemat algorytmu, szczególnie, że spadki i wzrosty nie dawały początkowo żadnego tropu – były losowe. Czego dotyczyła aktualizacja Prognozy pokazują, że należy zwrócić uwagę […]