Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Cena pozycjonowania – co ma na nią wpływ?





 Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w związku z wysłaniem zapytania.

Szczegóły znajdziesz w naszej polityce prywatności .


W pakiecie otrzymasz:

nielimitowane frazy

Indywidualna oferta

Spersonalizowana oferta dostosowana do oczekiwań klienta

remarketing

Frazy

Idealnie dopasowane słowa kluczowe

optymalizacja

Uczciwe warunki

Możliwość wyboru pozycjonowania w abonamencie lub za efekt

display

Zdecydowane działania

Nowoczesne techniki pozycjonowania, gwarantujące skuteczność

raport pro

Kompleksowa opieka

Pomoc specjalistów na każdym etapie współpracy

Ile kosztuje pozycjonowanie strony? Cena pozycjonowania – co ma na nią wpływ?

Na pytanie ile kosztuje pozycjonowanie strony nie ma niestety jednoznacznej odpowiedzi. Jest to zależne od wielu czynników i dopiero poznanie konkretnego serwisu oraz wykonanie odpowiedniej analizy pozwoli oszacować nakłady pieniężne jakie będzie trzeba ponieść.

Usługi pozycjonowania w naszej firmie

Abonament:

już od 300zł

Hybryda:

płacisz niewielka opłatę abonamentową, resztę za wyniki

Audyt:

już od 2000 zł

Cena pozycjonowania zależy przede wszystkim od:

  • rodzaju strony – inne działania podejmuje się przy pozycjonowaniu sklepów internetowych, inne przy prostej, lokalnej stronie firmowej, a jeszcze inne przy dużych serwisach informacyjnych,
  • konkurencji – im bardziej konkurencyjna branża tym docelowy koszt pozycjonowania będzie większy. Również czas oczekiwania na efekty w przypadku trudniejszych przypadków będzie dłuższy. Otoczenie w jakim się poruszamy ma kluczowy wpływ na to jaka będzie cena usługi,
  • kondycja i historia strony – w zależności od tego jakie działania były podejmowane w przeszłości cena może być różna. Serwis z rozbudowaną treścią nie musi ponosić dodatkowych kosztów związanych z jej napisaniem i publikacją. Z kolei strony posiadające dużą ilość linków do nich prowadzących w przyszłości będą musiały w nie mniej zainwestować. Zrozumiałe jest, że dla nowych serwisów cena może być wyższa – wszystkie te nakłady dopiero trzeba ponieść. Zwłaszcza koszt pozycjonowania sklepów internetowych w pierwszy okresie będzie znacznie przewyższał przychody z tego kanału.
Każda wycena powinna uwzględniać te czynniki i dopiero wtedy można przedstawić Klientowi uczciwą ofertę.

Co jest głównym kosztem w pozycjonowaniu?

Na koszty pozycjonowania stron i co za tym idzie cenę końcową dla Klientów składają się przede wszystkim:
  • audyt SEO – zazwyczaj wyceniany jest jako osobna usługa, jednak koszt audytu powinien być uwzględniony przy podpisywaniu umowy. Nie każda strona wymaga jednak rozbudowanego audytu. Czy będzie trzeba ponieść taki koszt powinna zdecydować agencja,
  • treść na stronie – przygotowanie dobrej treści wymaga pracy copywriterów, która oczywiście kosztuje. Często Klienci wolą sami przygotować teksty na swoją stronę, w takim przypadku agencja SEO będzie pełnić jedynie rolę konsultanta,
  • linki zewnętrzne – linki nadal są jednym z ważniejszych składników algorytmu. To właśnie koszt ich pozyskiwania wzrósł w ostatnich latach najbardziej. Algorytm zdecydowanie bardziej stawia na ich jakość, a nie ilość. Zdobycie takich linków wiąże się jednak z wysoką ceną,
  • optymalizacja – po przygotowaniu zaleceń należy wdrożyć optymalizację na stronę. Jest to dodatkowy koszt jaki ponosi agencja lub firma, do której należy strona,
  • analiza – praca analityków monitorujących efekty i przedstawiających analizy.

Czy istnieje cennik usług pozycjonowania?

Przygotowanie cennika pozycjonowania jest możliwe jednak najczęściej jest on oparty o kilka prostych metryk, które bardzo rzadko oddają rzeczywisty koszt. Firmy zajmujące się pozycjonowaniem przygotowują takie cenniki, aby szybciej wyceniać usługi. Jak jednak staraliśmy się wykazać nie da się tego zrobić za pomocą kilku prostych metryk, ponieważ są obarczone zbyt dużym błędem. Dopiero dokładna analiza strony oraz konkurencji pozwoli na prawidłową wycenę. Dlaczego to takie ważne? Niedoszacowanie umowy uniemożliwia osiągnięcie zadowalających efektów i przekłada się na stratę czasu oraz pieniędzy Twojej firmy!

Usługi pozycjonowania w naszej firmie

Abonament:

już od 300zł

Hybryda:

płacisz niewielka opłatę abonamentową, resztę za wyniki

Audyt:

już od 2000 zł
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami i zamów bezpłatną wycenę!
1000

Pozycjonowanych
stron

400

Zadowolonych
klientów

6421

Pozycjonowanych
fraz

Jak pracujemy nad Twoją stroną?

  • Słowa kluczowe – wybieramy frazy, które zapewnią odwiedziny na Twojej stronie
  • Audyt – sprawdzamy co trzeba poprawić na Twojej stronie www
  • Optymalizacja – wprowadzamy poprawki na Twojej stronie. To wszystko gratis!
  • Pozycjonowanie – pozyskujemy wartościowe linki dla Ciebie
  • Raporty – otrzymujesz szczegółowy raport co udało nam się osiągnąć
  • Sukces – witasz nowych odwiedzających na Twojej stronie! To takie proste.
Zamów darmową wycenę Wypełnij formularz »