
Pozycjonowanie stron bez wsparcia wyspecjalizowanych narzędzi jest obecnie niemożliwe. Ale nic w tym złego. Na niektórych automatyzacjach, naprawdę można polegać i im zaufać. Przedstawiamy trzy narzędzia, bez których użycia nie wyobrażamy sobie pozycjonowania stron.
WooRank
To aplikacja on-line, która posłuży nam do audytu SEO. Po zakończeniu skanowania uzyskujemy wiele istotnych informacji na temat podstron, z których potrzebujemy informacji; między innymi: informacje o zagęszczeniu słów kluczowych, liczbie zaindeksowanych podstron, dostosowaniu do mobile, sygnałach z serwisów społecznościowych i wiele innych. Urządzenie przeznaczone jest raczej do analizy mniejszych serwisów – audyt jest ograniczony do jednej, wskazanej podstrony. Zapoznajcie się z tym narzędziem: WooRank
Google Search Console
To obowiązkowe narzędzie do kompleksowych i długofalowych działań SEO. Dzięki Google Search Console – z łatwością dokonasz analityki wyszukiwania (współczynniki klikalności, kliknięcia, wyświetlenia, średnia pozycja najwyższego wyniku z Twojej witryny). Otrzymasz też alerty o problemach i błędach indeksowania. To zdecydowany must use w przypadku pozycjonera. Zapoznajcie się z tym bezpłatnym narzędziem: Google Search Console
Semstorm
To zdecydowanie najlepsze narzędzie do analizy off – site. Ma olbrzymią bazę, monitorowanych fraz kluczowych (16 milionów). Oprócz tego posiada bardzo zaawansowane możliwości filtrowania fraz, na przykład: według przedziałów, konkretnych pozycji, fraz utraconych, lub notujących wzrosty pozycji. Kolejnym znaczącym atutem SEMSTORM-a jest dzienny monitoring pozycji wskazanych serwisów, dla wybranych słów kluczowych. Zapoznajcie się z tym narzędziem: SEMSTORM
To oczywiście wierzchołek góry lodowej, programów usprawniające działania SEO jest całe mnóstwo, od Ciebie zależy którego z nich będziesz używać, warto jednak zainteresować się tematem i przekonać się, że dzięki niewielkim nakładom można znacząco usprawnić swoją pracę.